Är det någon som läser som önskar att jag ska skriva om något speciellt? Det kan vara om allt som rör Pappa, mig, mamma eller mina syskon. Situationer, känslor, bemötande, allt! Känns frågan jobbig så är det helt okej att vara anonym. Det kan också vara något som jag kanske redan har bloggat om men som ni skulle vilja ha mer förklarat. Jag berättar mer än gärna om vår familjesituation och detta hjälper mig att behålla bloggen då jag känner att lusten dött ur mig när jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om. 
Det finns inga frågor som är dumma och var absolut inte rädda att fråga så att sanningen kommer fram. Innan Pappa blev sjuk hade jag inte en aning om att frontallobsdemens ens existerade. Jag har frågat mig till och umgåts med Pappa, vilket gör att jag vet så mycket idag. Min högsta önskan är att göra andra människor medvetna om hur en "frontallobare" fungerar och allt runt omkring för att göra bemötandet och kunskapen lite bättre.

7 kommentarer

Annika Leandersson

12 May 2013 18:02

Elina!
Vad fantastiskt att du vill dela med dig av ditt liv och ge andra en möjlighet att förstå det som är så svårt. All kärlek till dig <3

Anonym

12 May 2013 18:11

Elina, vet inte vad jag ska säga egentligen men du ska veta att du är otrolig på att skriva och mina tankar går ofta till er!<3

Natalie

12 May 2013 21:27

Du är en underbar vän och du är så duktig på att skriva och uttrycka dig. Love you

Jessica

12 May 2013 21:55

Fina Fina Elina <3 Tänker ofta på er!!

Birgitta B

12 May 2013 22:39

Ja du Elina det är här och nu! Tänker på er alla. KRAM

Annelie

12 May 2013 22:54

Du och hela din familj verkar vara så otroligt starka och fulla med kärlek, som kan hantera denna situatonen som ni gör. <3

Anonym

26 May 2016 19:05

du har varit så stark o otrolig som har orkat med detta o skriva om jan. så jag säjer bara tummen upp för dej elina som har gjort denna blogg tänker på er många styrkekramar till er.

Kommentera

Publiceras ej