6 kommentarer

Anonym

05 Apr 2016 19:23

Min älskade man ❤

En främling

06 Apr 2016 06:05

Grattis i efterskott till er älskade pappa/man. Fint att se ni kunde få ut Jan. Tänker
på er. Kram ❤

Anonym

06 Apr 2016 12:36

Hörde genom mormor att ni hade en bra dag med pappa på hans födelsedag.
Roligt att han kan vara ute nu och att dom verkar fått ordning på hans medicin.
Allt positivt i detta jobbiga är bara att suga åt sej.
Kram Ingrid

Anonym

15 May 2016 19:42

Stor KRAM och en massa kärlek till er Elina! <3

Anonym

25 May 2016 19:08

HEJ! Fint att du bloggat om frontallobsdemens, min pappa är också drabbad och jag känner mig extremt ensam med situationen just nu. Det mesta som skrivs om demens är ju om alzheimers. Hoppas du har kontakt med din pappa fortfarande. Kram på dig!

Ziss

06 Jun 2016 23:56

hittade din blogg av en slump,, så ledsamt och tragiskt att läsa om Jan,. Jag kände honom väl när vi var unga då vi bodde i Sölvesborg båda två.
Han var alltid en glad och sprallig person som vi gillade skarpt .
Lider med er , att inte kunna göra ngt är smärtsamt.
Önskar er kraft och energi att orka vidare.
En stor kram till er alla <3

Kommentera

Publiceras ej