Herregud vad mitt liv flyter på för tillfället. Jag ska på måndag ner till Fogdaröd och göra en intervju tillsammans med Allers tidning. På tisdag kommer Blekinge länds tidning och ska göra ett reportage om mitt engagemang kring att vara i demensträsket.

Jag kan nu även gå ut med att den 15 september kommer jag att föreläsa i Stockholm för projektet möte med minnen. Detta är nog den största utmaningen för mig då publiksiffran kommer att vara över två hundra.  Undra vad detta helvete egentligen kommer att ta mig?

Idag är mamma och hälsar på hos Pappa, denna hela underbara bild fick jag skickad till mig.

 

5 kommentarer

Anonym

17 Jul 2014 13:22

Följer din blogg och får tårar i ögonen vid varje inlägg ! Du gör ett underbart jobb ! Kram

Ingrid Johansson

18 Jul 2014 11:27

Vad glad jag blir för din skull att ur allt elände kommer det något positivt för dej!
Du är så duktig på att skriva fängslande och på att uttrycka dej.
Så du klarar föredrager galant tror jag eller vet jag!
När man ser på kortet på mamma och pappa ser man inte att han är sjuk! Jättefint kort!!!!!
Stor KRAM Ingrid

Susanne karlander

18 Jul 2014 15:29

❤️

Sara m

20 Jul 2014 09:40

♥♥♥

En främling

20 Jul 2014 17:38

Lycka till Elina med allt i veckan. Tänker på er.
Kramar ♥

PS: Ja, vilken underbar bild på din mamma o pappa!!

Kommentera

Publiceras ej