Tänkte sammanfatta lite utav dagen i torsdags. När jag kom till gästgården på Fogdaröd träffades jag, områdeschefen, verksamhetschefen och en personal ifrån fyrklövern. Vi pratade i allmänhet och förberedde oss innan journalisterna anlände. Själva intervjun gick bra. Frågorna som ställdes till mig var ungefär samma som kom på Malou.

Vi gick sedan fyrklövern. Där mötte vi upp Pappa. En av journalisterna tog massa foton på mig och Pappa som ska vara med i reportaget. Pappa satte sig då jämna mig och la en varm hand om mig. Sedan skrattade han. När journalisterna sen åkt blev Pappa klippt utav mormor. Vi hade även en ny matta till Pappa som vi satte in i hans rum.

Denna gång kändes det faktiskt riktigt bra att vara hos Pappa. Jag kunde vara där en stund utan att bli för ledsen. Jag kunde för första gången glädjas lite åt honom. Jag kunde känna honom och faktiskt se att det är Pappa. 

 

 
 
 
 

6 kommentarer

Ida

23 Jun 2014 15:30

Vad skönt att allt gick bra och att det kändes bra denna gången! Säg till när artikeln kommer och hur man jag får tag på den! Kramar

Jessica Lundberg

23 Jun 2014 19:48

<3

En främling

23 Jun 2014 21:41

Kramar om dig i mina tankar.

Jessica W

24 Jun 2014 09:29

Vad skönt att det gick bättre denna gången. Stor kram till er alla. ❤️

pia o peter

24 Jun 2014 19:43

vad skönt att det gick bra denna gång.han blev ju fint klippt ju.tänker på er varje dag ska du veta sänder dej många styrkekramar för det är du värd kram pia.

Josefine hassesson

25 Jun 2014 08:07

<3

Kommentera

Publiceras ej