Min facebook, mejl och mobil var det invasion på dagarna runt inspelningen med tv4. Jag har fått så oerhört många meddelande, där personer har delat så fantastiskt fina ord.

Jag är så otroligt tacksam över alla människor som skriver till mig, som verkligen delar med sig av några minuter för att skriva några meningar som så lätt endast förblir en tanke. Som för några minuter helt plötsligt känns som timmar, dagar och månader för mig.

Jag har inte hunnit svara alla, men jag har läst allting. Jag har tagit åt mig och bevarat alla fina ord. Jag är så oerhört tacksam! Så tacksam att jag knappt vet var jag ska ta mig till. 

3 kommentarer

Mamma.

09 May 2014 15:14

Fina Elina ♡

mormor

10 May 2014 18:03

Vi är SÅ stolta över dej, vilkens fin tjej som har så mycket att ge.

pia o peter

10 May 2014 21:52

du kan verkligen va stolt över dej elina. du gör detta så bra ja jag säjer bara du är en sån person som passar till att hjälpa andra genom att ha denna bloggen du är guld värd kram pia o peter

Kommentera

Publiceras ej