Idag går tåget, mot Stockholm och World trade center. Jag har sedan en tid tillbaka tackat ja till att föreläsa. Det kommer att bli en stor föreläsning med flera hundra lyssnare. Ändå känner jag mig ganska lugn. Mina erfarenheter och kunskaper är ju fast i benmärgen. Det känns bara så konstigt att lilla lilla jag tillsammans med Björn Kjellman, Thomas Bodström, Jenny Eriksson mfl. ska delta i Alzheimers temakväll. Dock ser jag fram emot det oerhört mycket, det ska bli roligt att för första gången förläsa inför så många människor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer

Tina

15 Sep 2014 12:06

Lycka till idag!

Magda

15 Sep 2014 21:44

Önskar dig lycka till! :)

Ingrid Johansson

16 Sep 2014 07:08

Lycka till!
Du fixar det galant!!!!
Önskar jag kunde höra dej!
Kram Ingrid

Kommentera

Publiceras ej